För att ge dig bättre service använder vi cookies. Genom att fortsätta på sidan godkänner du vår användning av cookies.
Vi eftersträvar hög kvalité

Vi utför alltid hårda kontroller på våra varor när vi får dem från våra leverantörer samt innan vi skickar dem till dig som kund, trots detta kan det hända att undermåliga produkter slinker igenom.

Vi rekommenderar er till att alltid packa upp alla ingående varor i din order för att se om något saknas eller om någon vara är skadad.

Skulle du få en trasig vara så är det viktigt att du kontaktar oss så fort som möjligt (senast inom 5 dagar efter mottagen leverans) och beskriver felet. Vid reklamationer, skall varan omgående returneras till Mericon för inspektion.

Defekt vara?

Om du vill göra en reklamation kontaktar du oss på info@mericon.se och uppger namn och ordernummer. Vi mejlar ut en retursedel till dig som kan skrivas ut och fästas på ditt paket.

Returfrakten för defekt vara är gratis, skulle vi däremot inte hitta något fel på varan kommer frakten att debiteras tillsammans med en returkostnad. Glöm inte att bifoga ditt returkort som följde med din order tillsammans med din retur så vi kan identifiera avsändaren.

Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan